No air no air

by: , Israely -
4/5stars
May 14, 2016

בכללי- הטרק היה מהמם, לא קל אבל בהחלט שווה כל מאמץ.

את היום הראשון התחלנו באיחור של שעה שקצת ביאס אותנו אבל הצלחנו להשלים קצת שעות שינה בדרך לתחילת המסלול. הלכנו בערך שעתיים למחנה שם השארנו את התיקים ועלינו ללגונה מהממת עוד כ5 קילומטרים (הטיפוס הראשון ומאתגר ביותר..) , כשחזרנו ארוחת הערב הייתה כבר מוכנה, אכלנו והלכנו לישון (זה היה הלילה הכי קר)

את היום השני והמתיש ביותר התחלנו מוקדם ובעליה מתמשכת אך עשינו מספיק עצירות ורוני המדריך היה מאוד סובלני כלפי קצב ההליכה של כולנו שהיה די איטי כי אנחנו לא רגילים לגובה. ההגעה לפסגה הייתה מאוד מרגשת הצטלמנו והתחלנו לרדת. סיימנו את היום השני במחנה יפיפה וקיבלנו אוהל גדול שתאם את המספר שלנו.

היום השלישי היה יפה וקל יותר, האוכל היה מעולה והגענו בזמן לארוחת הצהריים הטעימה, משם נסענו למחנה הנחנו את התיקים ונסענו למעיינות החמים שהיו מאוד נעימים, חוויה מעולה!

את היום הרביעי בילינו בהליכה לצד פסי הרכבת בתוך הג'ונגל, היה חווייתי ומהנה. סיימנו ב״Aguascalientes " ועכשיו אנחנו אוכלים במסעדה מעולה אז בתאבון!

Special Package:

Machu Picchu Travel

10 Days - A special package including assistance at your arrival in Lima, all accommodation and transportation required...and of course our world famous Inca Trail hike to Machu Picchu. *